onsdag 19. oktober 2011

Man går ALDRI tomhendt hjem fra

IKEA

Jeg skulle bare kjøpe et gavekort her i bryllupspresang,
men det var selvfølgelig noen andre ting som også fikk bli med.

Har litt dilla på muffins/cupcakes for tiden,
så da var det veldig kjekt at jeg fant disse fine i silikon!



Kjøpte også med en ny timer. Hadde en flott fra Eva Solo,
men kan ikke stole på den. Går derfor tilbake til den billige varianten fra Ikea.


Så er det EN ting som vi ALLTID kjøper:

BATTERIER =)


Hva er ditt siste innkjøp fra Ikea?

1 kommentar:

  1. Kjenner til den der med å aldri gå tomhendt hjem fra Ikea ja ;)
    Jeg skulle ha en skrivebordlampe sist jeg var der, men endte i stede opp med en ramme, plante, lys og kleshengere! Sånn typiske ting som vi grabber med oss på runden...
    Herlige de muffinsformene da :)
    Da er jeg blitt følger og gleder meg til fortsettelsen her inne. Så ikke før nå at du hadde svart under meg i kommentaren om de fine skoene...
    Kjekt du liker deg hos meg også ;)
    Vi blogges.
    Klem May Helen

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥