fredag 25. november 2011

Board of inspiration

 Jeg elsker å få reklame i posten!
Men det er umulig å samle på alt.
Så derfor klipper og river jeg ut det jeg liker
og henger det opp på kjøkken eller ved datapulten
Det gir meg masse ideer.
Her får jeg god oversikt over det hele.
Denne gangen henger det både venninne-,advents-, barsel- og julegaver her.
Samt noe småtteri til meg selv =)

Dette er en måte som fungere veldig godt for meg
Nå må jeg krumme ryggen og dykke ned i juleesken for å finne
adventsstaken

Ha en deilig 1. helg i advent

(Det er fortsatt mulig å bli med i giveawayen min)

2 kommentarer:

  1. For en smart ide, den tror jeg at jeg skal kopiere :)
    Er så mange ting og tips jeg tror jeg klarer å huske, men gjør jeg det...aldri :)
    Skal dykke jeg og nå, se om jeg finner adventstingene.
    Ha en fin fin kveld, klem fra Ella

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥