tirsdag 15. november 2011

Lyseblå oppbevaring

Da prinsen kryper,klatrer og utforsker hele dagen,
er det greit å ha en fin oppbevaringskasse til
lekene hans i stua!

Denne falt jeg pladask for da jeg så den hos en kollega!

Stødig og god,
og kjempeplass til alle lekene.
Vognen er så solid at han fint kan lære seg å ved bruk av denne.
Tipper det også vil være stas å kunne kjøre rundt på lekene sine.

Prinsessa synes også det er lett å være med å rydde,
 når vi kan legge alt oppi denne

Hvordan oppbevarer du lekene til "de skjønneste på jord"?

1 kommentar:

  1. Det var leikekassa si det! Her er me faktisk komt i den fasen at me er begynt å rydda vekk leiker. Eldstemann på 13 roter "kun" med klær no, mens minsten på 8 roter med alt han kjem over. No er det lego, perler, action figurer, utkledningstøy, filmer, spel, playmo, bilar... Jepp - you name it - he spreads it! MEN no har Herr Fryd og eg sagt at på søndag så vert det utrensking! Me tar lego'en inn på rommet hans, og rydder dei andre leikene (som han tross alt ikkje leiker med - berre roter med) ned i kjellerstova der som lego'en er no. Så får me sjå om det funkar.

    Du, dei hjortefigurane som "Har en drøm" Line viser på bloggen sin i dag, ser at du også har kjøpt slike, og sidan eg ser at du er i frå Sandnes... Kvar har du kjøpt dei?

    Klem ELi

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥