torsdag 8. desember 2011

Husets hjerte

Vi er kjøkkenmennesker og valgte derfor å ha et stort og godt kjøkkent!
Minuset er at for 7 år siden da vi bygget,
skulle man (eller forferedelig mange av oss) ha bjørk.......
Forsøker å ikke irritere meg over dette hver dag,
så jeg hvitefiserer andre deler av huset litt om gangen
for å forsøke å veie opp =)
(les: en fattig trøst)

Litt jul er å finne på kjøkkenet også.
Vanlige kakemenn er en favoritt i huset,
så her må det baker på ny 
Hvitefisering av kjøkkenet..... 

Noen av detaljene jeg ER fornøyd med er listene som ikke
er skåret som vanlig.
Disse er  (heldigvis) hvitlassert!

Mannen i huset er lei av at jeg drar med meg masse
nips hjem fra alle de utrolig fine interiørbutikkene i distriktet.
Må derfor inngå noen kompromisser,
eks svart halvstor ting på bilde over.....


 Men det jeg elsker med kjøkkenet er utsikten.
Her kan man sitte i timesvis og enten se solopp- eller nedgang,
se stormer komme inn fra nordvest, eller se til Kvitsøy på fine dager

Håper du har en deilig torsdag 




8 kommentarer:

  1. Hihihi ler litt for jeg har så mye bjørk jeg også som skal hvitifiseres på sikt... ;) tror ikke jeg skal begynne å male alle bjørkehyllene mine, men bytte dem ut etterhvert som økonomien tilsier det... Men noe skal man jo å jobbe mot! ;) Utsikten din veier opp!!!
    Ha en flott torsdag du også!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så ryddig kjøkken! men slik er det vell ikke alltid, men vi viser oss fra den beste siden når vi blogger;) hehe...fine bilder!

    SvarSlett
  3. Misunner deg både utsikten og det stooore kjøkkenet ditt...
    ha en kos kveld..

    SvarSlett
  4. Så flott bloggen din er, har kost meg med å lese bakover!
    Wow, for en utsikt! Der oppe vi skulle bodd ;)
    Og mange fine detaljer på det flotte store kjøkkenet. Skulle gjerne hatt den størrelsen ja.
    Det er forresten snart tomt for kakemenn hos oss også, eneste sorten vi har bakt.
    Vi ser ang. neste uke, er det travelt finner vi en dag etter jul :)

    SvarSlett
  5. Eg synes kjøkkenet ditt er fint eg! Og den utsikten var bare himmelsk! Mange fine detaljer har du også :) Ha ein fin kveld!
    Klem Helene

    SvarSlett
  6. Misunner deg den flotte utsikten:-)

    SvarSlett
  7. Hehe, me er herlige :) Eg synest at kjøkkenet ditt er kjempe fint! Lyst og godt og stort og herlig. Har også ein mann som måtte kommentera antall nips, og tok eg meg sammen bittelitt og så bar det avgårde igjen :) Me har lite kjøkken, eller - det er eit arbeidskjøkken, så sånn sett er det stort nok, men me prioriterte ekstra benk- og skapplass framofor spiseplass. Har ikkje nokon toppers utsikt frå kjøkkenet heller, men i frå stova ser eg Åmøy og er fornøyd med det :)

    No piskar regnet mot vindauga og eg er heilt villt glad for at eg er innomhus og ikkje spring frå pub til pub ;)

    Klem Eli

    SvarSlett
  8. Utsikten er det ingen som slår dere:) Det e liga fantastisk kver gång eg komme på besøg:) Me dokkas goe kikkert ser du vel såvidt inn t oss på strandalandet:) Selv om me får utsikt når huset komme opp e d langt ifra slik ein som dokk:) Snakkis søs:)

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥