fredag 30. desember 2011

Nydelige Holmegaard

Tusen takk for de fine kommentarene i forrige innlegg.
Det betyr utrolig mye!

Egentlig er det litt deilig også å komme inn her til mitt lille fristed!
Koble ut.....

Så nå må jeg få vise dere hva jeg var
så heldig å vinne inne hos flotte
La Bella Vita 

 Etter mye "oll" (fra min side) med mailadresse og postadresse;
lå disse i min postkasse lille juleaften.
 Holmegaard har utrolig mye fint!
Husker at en stor salatbolle sto på ønskelisten til
bryllupet for 7 år siden, og den er i flittig bruk fortsatt
 5 nydelige!
 De fikk med en gang sin plass på Ikeastangen
i vinduet ut mot veien
Tusen takk!
De er virkelig nydelige.
Ta turen innom bloggen hennes her

Ha en fin lille nyttårsaften


3 kommentarer:

  1. Åh så heldig du er :)

    Jeg vil takke for ett herlig bloggvennskap i året som har gått! Jeg setter pris på hver eneste kommentar du legger igjen :)

    Ønsker deg og dine en fabelaktig start på året.

    Vi blogges.
    klemklem

    SvarSlett
  2. Grattis med kjempefin premie! Sender gode tanker, leste det du skrev om bestefaren din under her... Ønsker deg og dine alt det beste i 2012 og takk for et koselig bloggeår i 2011! Klemmer

    SvarSlett
  3. Grattis med fiiin premie:)

    Så leit med bestefar, gode tanker herfra!!!

    Ønsker deg et godt nytt år, takk for at du følger bloggen min, gleder meg til å følge deg videre i 2012:)

    Kine:)

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥