fredag 27. januar 2012

Disney on ice

prinsesser og helter

Kan en 3 åring få en bedre julegave?
Tur,hotellovernatting og show var Martines julegave fra mormor og morfar.
Det har vært en snakkis siden den 24,
og jeg tror det nesten er den eneste gaven hun husker at hun har fått.

(bilde lånt fra Thon Hotels side)

Det å gi en opplevelse i gave er noe av det beste som finnes.
La de små (og gamle) bli rike på opplevelser.
Og; det trenger ikke alltid koste all verdens!

Mormor har blitt syk, så morfar skal være med istedenfor.
Men det er hans shoppinggen jeg har arvet,så det blir festlig

Så da drar vi

Tjingeling så lenge


9 kommentarer:

  1. Hei!
    Tusen takk for hilsener inne hos meg! ♥ Det gleder! :D

    Herlighet for en fantastisk gave!! Det hadde nok lille snuppa mi likt også ♥ KOS dere på tur :)

    Klem fra Laila Johanne

    SvarSlett
  2. Oy så stas :-) Håper guttaboys blir litt jentete så jeg også kan dra på slikt :-)hihi!

    SvarSlett
  3. Ohlalala! Så herlig gave!

    Koose dere i hovedstaden!

    Eva Solo sitt showroom er på Skøyen i Oslo. Send meg en personlig melding på face neste gang du er i Oslo :) Så kan vi hooke opp!

    Ønsker deg en fabelaktig helg!Her er mannen ute med gutta, så jeg og Nala skal bare kose oss hjemme med hvitvin og jentefilm!.
    klem

    SvarSlett
  4. For en flott gave! Jeg kan underskrive på at det vil gi glede også i ettertid. Jeg husker fremdeles at jeg fikk overnatting i Oslo og se Peter Pan på kino med en kul onkel da jeg var veldig liten. Antakeligvis 20 år siden. Det var stort. Prinsesser er nok knallbra!

    God bedring ønskes mormor, og en herlig søndag ønskes deg.

    (Du har nå fått en ny følger. Takk for en glad blogg!)

    SvarSlett
  5. så fin julepresang!:)

    håper dere koser dere kjempemasse på show:)
    sikkert en opplevelse:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  6. Opplevelser er de beste gavene:):)Tipper dere koser dere masse!!
    Så fin header du har fått deg..en stund siden sist jeg var innom deg:):)

    Klem kine:)

    SvarSlett
  7. Så fin gave! Jeg var på et Disney on Ice-show da jeg var en 10-11 år. Får fortsatt en god følelse av å tenke på opplevelsen selv om jeg ikke husket så mye av selve showet. Opplevelsesgaver er bra!

    Fin ny uke til deg!

    SvarSlett
  8. wow,det må jo bare være den beste julegaven til en 3åring ☺
    Håper dere har kost dere masse ☺
    Fin uke til deg..
    -Beate-

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥