onsdag 29. februar 2012

Honey

Helga ble tilbrakt i vakre Sirdalen!
Noe skiftende vær lørdag,
men søndag var aldeles nydelig.

Noe fraværende her
da vi ikke fant kamera da vi kom hjem.
Trodde det var glemt på hytta,
men igår fant vi det i bilen.
Heldigvis

På vei opp til hytta stoppet vi for en is på
Byrkjedalstunet.

Hvor mye fint har ikke de.....

Denne gangen ble disse honningpinnene med hjem.
De er så delikate å se på synes jeg.

Koppene er fra den fineste interiørbutikken i Kr.Sand
som jeg aldri husker navnet på.
Ligger midt i gågaten....

Kanskje noen der ute kan hjelpe...?

Ha en fortreffelig onsdag.



7 kommentarer:

  1. Høres ut som en fin helg ☺
    finfin onsdag til deg ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  2. Kjempefint begge deler! Honningpinne har jeg og stjernekopp har jeg lyst på :) Ha en fortsatt flott onsdag! Klemmer

    SvarSlett
  3. Har letet etter slike honningpinner;) min svigermor sa de hadde dem på byrkjedalstunet! Super fine...vi skal til kr.sand i helgen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så igår at de hadde fått inn på Villa Rosa også =)

      Slett
  4. Tusen takk for koselig kommentar, godt å vite at man ikke er "helt alene" :)
    for en FIN blogg du har! gleder meg til å følge den:)

    SvarSlett
  5. Kan det være Upstairs du var innom? De har mye rart og spennende, mener også å huske å ha sett de koppene hos dem :)

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥