søndag 5. februar 2012

Lucky Luke

Ja det må jeg si jeg var
da jeg vant nydelig BeckSøndergaard skjerf
hos


Våger ikke si hvor mange skjerf jeg har fra BeckSøndergaard
men samtlige er svarte,offwhite,grå eller brune.
Så jeg var ikke i tvil da de lurte på hvilken farge jeg ønsket meg

KORALL
nydelig

Jeg har vært i butikken på Vinderen.
Nydelig butikk med serviceinnstilt personalet

De har også nettbutikk som sender fraktfritt

Så igjen tusen takk Daisy

Imorgen kaster jeg meg uti NIB utfordringen........

10 kommentarer:

  1. Ååå, gratulerer så mykje - heldiggris :) Eg elsker dei sjala, mine er også grå/svart og beige/svart så det neste vert heilt klart i ein annan farge :)

    Stor klem, Eli

    SvarSlett
    Svar
    1. Sjekk ut hildecarma.no og se de DEILIGSTE farger som kommer i mars. Love it

      Slett
  2. Grattis!!:-)
    Heldiggrisen altså, Beck Søndergaard skjerfene er skikkelig herlige!!
    Nydelig farge du hadde valgt deg også, deilig med litt farger som spriter opp det sorte og grå!:-)

    Ha en super søndag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Wow, der var du heldig!
    kjempefin farge å møte våren med:-)
    Fin søndag til deg:-)

    SvarSlett
  4. Så heldig - gratulerer:-). Fargen er kjempefin. Ha en finfin søndag! Klem

    SvarSlett
  5. Ja, jeg tror det var broren! :) superfint skjerf. Nydelig farge!

    SvarSlett
  6. Åh så heldig! Jeg eier ingen fre Becksøndergaard, men jeg er redd det blir ett snart. det i korall var lekkert!

    Her sitter jeg innlosjert på Gardemoen, 2 timer med hvile før det braker løs med galla med Jerniafolket... Vet ikke om jeg skal glede eller gruer meg :/
    Fabelaktig søndag til deg!
    klemklem

    SvarSlett
  7. Åhhhhhden fargen er bare nydelig! Elsker skjerfet...

    SvarSlett
  8. så fin farge da!
    sikkert finere på også:)

    jeg har likt i beige/ offwhite:)
    fin kveld til deg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  9. Såå kjekt at du vant:) Det var jo en veldig flott farge du hadde valgt som passer deg godt,og som mor sa (passer henne også)..:) Glede meg til og se det nye bordet:)
    Klem i fleng

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥