mandag 5. mars 2012

Barselgave

Må innrømme at jeg nesten har sluttet å kjøpe
klær i barselgave ,eller sengamad som også noen sier.

Jeg ser hvor mye klær vi har fått til våre
(og er utrolig takknemlig)
men det er så mye.

Så har begynt å kjøpe
bøker - cd'er - leker
eller noe selvlaget

Her er en giraff som jeg har heklet og gitt i barselgave til noen venner
sammen med Frelsesarmeens babysamba-cd
Esken jeg oppbevarer garnet i er fra Ikea
og min store store favoritt.
Finnes i kjøkkenavdeligen 
MacMatre var grei å hjalp meg da jeg startet med heklingen
Jeg var temmelig ute å syklet.
Nå har jeg rotet meg borti amerikanske oppskrifter som denne giraffen
som tar noe lenger tid

Ny uke
Nye muligheter


8 kommentarer:

  1. Så fin! Og mye morsommere å gi gaver man har laget selv da! Jeg er ikke så flink med håndarbeid, så jeg pleier å gi bort barnebøker, eventyr etc. Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Har du heklet den?! Den var finfin!

    Fin ukesstart til deg :) Håper du har en fin dag og at solen skinner på deg. Her er det full fart Oslo - Haugesund - Oslo. Men gøy er det!

    klemklem

    SvarSlett
  3. For en skjønn giraff:)
    Den er jeg sikker på at mottakeren blir veldig glad i :)

    Ha en fin mandag ♥

    SvarSlett
  4. Hei!!

    Kjempefin sjiraff du har heklet!! Blir så imponert!!
    Det er så gøy å få håndlagde ting, tenker mottakeren blir glad!!
    Fin blogg du har, legger meg som følger, jeg!

    Fin uke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så herlig giraff. Utrolig søt.
    Lurt å gi ting som varer lengre enn klær gjør i de første størrelsene, og så koselig med noe hjemmelaget.

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, og for at du la deg som følger:)
    Legger meg som følger hos deg, jeg vil se mer her på den fine bloggen din.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  6. Når åpner nettbutikken?;)

    SvarSlett
  7. Supersøt!! Helt enig med deg i at det er hyggelig å gi og få litt andre ting enn klær i barselpresang. :)

    Ha en fin uke videre!


    AW

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥