mandag 2. april 2012

Goodiebags

VELDIG sent,
men godt

goodiebagS
ja for det var altså flere av dem

Dette
kom jeg, og alle andre altså hjem med etter
bloggtreffet hos Dagdrømmeren

Man blir så utrolig overveldet og takknemlig,
at jeg ville takke sponsorene enda en gang
(blir nok også flere når jeg skal vise noe av det som befant seg oppi posene)


I tillegg en stor takk til Den Franske Landstil som tok
så hjertelig imot oss på Amfi Madla.
Les bloggen deres her,
og her kan du lese deres innlegg om bloggtreffet
Deres leverandører hadde fått sammen en stor goodiebag til hver og en av oss.
De som var med var følgende:



4 kommentarer:

  1. Heldige deg! Litt smått misnnlig kjenner jeg ;)
    Kos deg i påsken!
    Klem=)

    SvarSlett
  2. Så heldig!

    Fin påske til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Heldig!!! :)

    God påske

    Vicky

    SvarSlett
  4. Jeg synes du har en så fin og inspirerende blogg at jeg har valgt ut din blogg til en bloggaward. Om du ser inne hos meg kan du se om du vil sende den videre:)

    Fin påske til deg!
    - AC

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥