fredag 13. april 2012

utfordring:favorittpute

For en deilig fredag det har vært idag!!!
Masse sol (mye haggel???) og ellers bare tipp topp
Kjenner at dette skal bli en utrolig bra helg!

Tilbake til utfordringen;
favorittpute.
Det er Maia som drar igang en
kul greie igjen
Min er så definitivt stjerneputa fra Grand.
Den er kjøpt hos Krossen Kjøkkengleder i Sandnes 
 (hvor jeg hadde en karriere i 98-00)
sammen med et matchende teppe 


Se flere favorittputer her

Goooood helg

Benytter anledningen til å ønske nye følgere velkommen
til min lille verden, og takk for alle koselige kommentarer

5 kommentarer:

  1. Så fine puter.
    Ønsker deg en nydelig helg. Her sitter jeg med beina på bordet, og spiser is (!) Nam nam :)

    SvarSlett
  2. Hei søta!
    Så kos at du deltar på min utfordring :)
    Den stjerneputa var utrolig lekker! ME LIKE!
    Jeg har jo stjernedilla, så den du viser er bare midt i blinken!

    Jeg avsluttet en laaang arbeidsdag for noen timer siden og nå er jeg endelig ferdig pakket. Jeg kjenner at en uke med sol og varme kommer til å bli - åh så godt!

    Følg med inne hos meg i morgen og i uken som kommer, jeg kommer til å ha ett gedigent gavedryss :)

    Fin fredag!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Heisann ;o)) Nydelige puet, og velkommen som følger inne hos meg ;o)))
    Ønsker deg en super helg ;o)))
    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  4. Flotte puter! Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  5. Likte begge putene dine jeg:)

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥