mandag 5. november 2012

NIBs november utfordring

kos

Dagene blir ikke alltid som man har tenkt.
2 uker etter at 3 av 4 familiemedlemmer har hatt omgangssyken,
slår minstemann til som nr 4 i rekken

Etter en laaang natt er det godt å lene seg tilbake når
han får en god hvil midt på dagen.

Jødekakene som ble bakt igår, er like gode idag 
Hekletøyet er aldri langt unna.  

På en dag som idag kan jeg se fra Sandnes til Kvitsøy og Bokn.
Helt fantastisk! 
Her koser jeg meg med bena på bordet og Pepsi Max i glasset

Dette er mitt bidrag i NIBs utfordring for november

Se mange koselige bidrag her


11 kommentarer:

  1. Så delikate bilder! :) Liker fargene veldig godt! Ha en fin dag :)!
    klem!
    http://marissblogg.blogspot.no

    SvarSlett
  2. En fin kosestund, og jeg vil tro at Pepsi Max er godt etter en litt uggen natt med minstemann. Omgangssyke er pyton! Vi ble slått ut etter to dager med barnepass av en småsyk ett-åring, og passer aldri mer barn som har en potensiell fare for å smitte bort ulumskheter.

    - og en herlig utsikt! Nyt finværet, og ha en glad uke! :-)

    SvarSlett
  3. Godt det er mulig med en kosestund oppi all elendigheta:)
    Er ikke noe godt med omgangssyke nei, håper det snart er over - god bedring ♥

    SvarSlett
  4. Hei, så lyst å lekkert hos deg:)nydelig med sånne fine høstdager:)E det teppe du hekler??lekkert:)

    GOD bedring til familien:)

    Klem:)

    SvarSlett
  5. Se der ja!!!
    Pepsi max er KOS ;)
    Det er den fine utsikten din også...
    Herlige bilder, så lykke til.
    Tusen takk for din hilsen angående at jeg var savnet lørdag. Så snill du er :)
    Sees på toget til Egersund den 7ende?! ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Yummi. Jødekaker...Eg sitte her å trykke i meg sjokolade og syns synd på meg sjøl som ikkje klare å ta av...
    Haha toppen av ironi! :)

    Flott bidrag kjære du!

    SvarSlett
  7. Så fine bilder og HERLIG utsikt! Her er utsikten en hekk på ene siden og hus på den andre...
    Fint bidrag!
    :)

    SvarSlett
  8. Flott bidrag og nydelige bilder!
    Masse god bedring... vet hvordan det er.. ikke gøy...

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    PS: bli gjerne med på giveawayen hos meg. Du kan vinne lekre øreringer fra The Butterflyshow:)

    SvarSlett
  9. Å kjære vene, omgangssjuka er berre siste sort! Håper dåke er ferdig med runden da. Så flink du er som hekler, eg er ingen hyler på handarbeid, snarare ein katastrofe, er eg redd. Fekk altså ikkje ein tilfredsstillande dose med Kristina på bloggtreffet, trur me lyte møtast snart eg, eller kva seier du?

    Klem Eli

    SvarSlett
  10. Omgangssyken er noe dritt! Da er det godt å hente seg inn igjen og ta en liten kosepause i sofaen. Nydelige bilder!

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥