mandag 31. oktober 2011

Mmmmmm cupcakes

Søndager er deilige!
Vi kan liksom gjøre AKKURAT
hva vi vil
Så prinsessa og jeg lagte cupcakes.

 Gode former kjøpt på eBay

Lærte av Manuela fra Passionforbaking hvordan
jeg skulle smelte sjokolade
(har tydeligvis gjort feil i alle år)


Vi elsker også rosa, så her bruker vi redskaper fra KitchenAid
kjøpt på eBay da jeg ikke får tak i dem her hjemme
Prinsessa elsker å bake og hjelpe til 

Tidligere har jeg brukt en vanlig spiseskje til å fylle muffinsformene,
men etter anbefaling fra Manuela kjøpte jeg denne iskjeen
på Clas Ohlson.
Det resulterte i like store cupcakes og null søl =)

 Det (halv)ferdige resultatet
 Vi prøvde oss også på Angel feather icing
 Resultatet ble bra både i smak og utseende
Det MÅ være lov å pynte slik denne helgen

Hva er din beste cupcake/muffinsoppskrift?

Ha en deilig uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥