fredag 4. november 2011

Å by litt mer på meg og mitt

og ikke minst prøve seg frem med kamera og redigering....

Så;
her bor vi!
Bildene er fra gangen vår slik den er akkurat i dag.
Det er en gang (les: vandrehall) som er i evig endring.
 Me to skjønne små er det mye som skal oppbevares.
Alt skal være en plass.
Og jeg liker at alt har sin faste plass.
Derfor sittedel hvor tre svarte skuffer brukes til
sko-votter/luer-ull/fleece

og smalt bord med tre hvite skuffer som inneholder
nøkler-solbriller-plaster/kleenex

 Det er mørkere, og jeg har begynt å bruke opp
noen av de stearinlysene som ofte blir med hjem fra Ikea
De deilige skinntøflene til prinsen og hans babyteppe

Men som jeg sa; denne gangen er i evig endring.
Mulig en ny kommode tar innersvingen på de to oppbevaringsplassene.....

2 kommentarer:

  1. En liten tur innom for å
    ønske deg en GOD HELG! :)
    Likte teksten på veggen i gangen din!

    SvarSlett
  2. Sååå koselig. Takk skal du ha!
    Gøy at du likten teksten. Jeg liker den også veldig godt. Terskelen er lav for å komme på besøk her skjønner du =)

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥