mandag 28. november 2011

* julemesse *

hører adventstiden til.

Vi var på vår faste julemesse lørdag.
Med julemessa kommer også julestemningen
Som regel pleier jeg å lage en rekke ting som selges her,
men i år har det desverre blitt litt liten tid
pga disse ufrivillige Osloturene

Men julemesse ble det,
og mye kjekt var til salgs.
Prinsessa syntes nok at det var kjekkest med åresalg.
Da skulle vi selvfølgelig kun kjøpe de rosa.

 Her i huset bakes det desverre ikke syv sorter,
men jeg kjøpte noen deilige og ferske julekaker på messen.
Jeg kjøpte også denne lekre flasken med søt solbærsaft.
Syns flasken og den lille etiketten gjorde flasken verdt kjøpet.
Smaken gjenstår å bedømmes,
men ryktene sier den er n-y-d-e-l-i-g-!
Ønsker alle en deilig uke

1 kommentar:

  1. Flasken og etiketten var nydelig. den smaker nok godt også :) vi baker sjelden syv sorter, men noen år har jeg og noen venninner av svigerinna mi et bakelag og lager hver vår sort som vi deler med hverandre. det er fint. da har vi plutselig syv sorter.
    Ha en fin mandag
    Klem Tonje

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥