onsdag 23. november 2011

{mitt lysfat}

Da har freden senket seg i dette huset
etter noen hektiske dager med to Oslo turer.

Jeg har gjenoppdaget Living.
Det er en butikk som jeg har glemt litt av,
men de har SÅ mye fint
Da jeg fant dette stjernefatet,
ble det plutselig lysfat på meg også


Så da kaster jeg meg med i utfordringen til Fabelaktige Maia
hvor hun utfordrer oss til å vise vårt lysfat

 Lyset med sølvlokk lukter deilig
Reinsdyret ble med meg hjem fra Oslo,
og er den nye favoritten i huset
Vennskapssteinen viser hva som betyr noe her i live!

Se de andre bidragene i utfordringen her

Så utrolig gøy at så mange ville være med på giveawayen!
Gleder meg til å bli kjent med nye følgere

3 kommentarer:

  1. Knallfint stjernefat og flott bidrag til utfordringen.
    Takk for din koselige hilsen inne hos meg :)
    Også så kjekt at du liker bildene... Jeg er nemlig bare en ekte amatør, som knipser på samme innstillingene hver gang! Burde så absolutt lest bruksanvisningen snart, for kameraet er 1 år snart!

    Forresten: Du kommer vel på bloggtreffet hos Martha? Hørt om det? Det er utrolig kjekt på disse treffene og ALLE kan bli med...
    Du finner link her:
    http://marthaslilleboble.blogspot.com/2011/10/bloggtreff.html

    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Å så fint :) Eg var på Living i går og plukka med meg to slike, det er julegåver til nåken kjekke fat. Eg bestemte meg nemelig for å gi lysfat med lykt og dill og lys :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Ohlalala! Det var lekkert, stjernefat med hjortehode - alle mine fetisjer på en gang :)

    I dag har jeg forspist meg på sushi, elsker det!
    Fabelaktig morgendag til deg, her er det straks loppekassen!
    klemklem

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥