søndag 11. desember 2011

Vinnere av giveawayen

Så utrolig gøy at så mange ville være med på giveawayen nå i julestria!

Nye følgere kom til innimellom og det var hyggelig.
Men det var også trivelig å se kjente navn!

Det ble totalt 69 lodd og jeg brukte Random.org for å virkelig
kunne trekke en vinner etter statistikkens regler

Og vinneren av
reinsdyret er lodd nr 17:
Dagdrømmeren

G-R-A-T-U-L-R-E-R

og vinneren av de
to søte trefigurene er nr 5:
Fabelaktig

G-R-A-T-U-L-R-E-R

(supert om dere sender meg adressene deres
til k_haukland@yahoo.no)



Igjen tusen takk til alle som var med,
og alle koselige kommentarer som blir lagt igjen.
Ønsker alle en riktig deilig førjulstid

5 kommentarer:

  1. Åh vant jeg?! Hurra!

    Gratulerer også til herlige Tonje som også vant :)

    Ønsker deg en finfin 3. søndag i advent, her har jeg funnet fram julepynten, så får vi se hva slags sprell jeg finner på {fnis}.

    Koose deg i dag.
    klemklem

    SvarSlett
  2. Hurra! Så gøy å vinne det skjønne reinsdyret! Tusen takk!
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Jeg har akkurat trukket vinneren av julepynten fra Holmegaard. Ta en titt ;-D

    Klem Ellen

    SvarSlett
  4. Så koselig;=) du....er det enkelt å bruke "det der " random.org på giveaways? Er litt dummy på pc ser du;)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til heldige vinnere;)
    Og god kveld til deg ♥

    Klem Line

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥