onsdag 22. februar 2012

Kakao på pinne

Jeg var innom Franciskas Vakre Verden igår
og ble inspirert til å lage disse
Hun hadde laget firkanter med kanelstenger i.
Jeg smeltet sjokolagde i ett vannbad og helte sjokoladen
forsiktig oppi en isbitform fra Ikea.
Så det ble små koselig hjerter utav det. 
Pinnen stakk jeg nedi når sjokoladen hadde begynt å stivne igjen.
Mmmmm deilig å røre ut i en kopp varm sjokolade

Disse blir garantert med opp til Sirdalen når vi nærmer oss helga


(vil bare beklage til dere som opplever å møte den irriterende ordbekreftelsen når dere besøker meg.
Jeg har aldri hatt ordbekreftelse og kommer aldri til å få det, men det kan se ut som om det er en bug i
systemet som noen ganger dukker opp hos meg.)

8 kommentarer:

  1. Thihi... så moro at vi har blogget om det samme :)

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Herlig, nå har jeg to flotte oppskrifter jeg skal teste ut :)
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  3. For et herlig tips, ser farlig fristende ut og må nok testes!
    Fordi jeg alltid blir inspirert når jeg kikker innom, ligger en award til deg inne på bloggen min!

    klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  4. Herlig tips:)

    Takk for god klem inne hos, det har vært en tung dag så det trengtes.
    Ønsker deg en finfin lillelørdag!
    klemklem

    SvarSlett
  5. Kjempe lurt....og fine bilder!

    SvarSlett
  6. Så kult! god idé og fine bilder!
    ha en fin dag
    klem Hege

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥