fredag 4. mai 2012

En pust i bakken

Det er deilig på en fredag å ikke ha noen planer

Uka har vært hektisk,
og helga er fyllt med vikartimer og kurs hele søndagen.
Vi er en kjøkkenfamilie
mao vi tilbringer MYE tid på kjøkkenet.
Rundt spisebordet.
Elsker det 
Så sitter også her
når jeg slapper av på dagtid 
alene
Min farmor trodde ikke sine egne ører da jeg uheldigvis
fortalte at jeg ikke plantet ut perleblomsten.
Helt ærlig, så har vi ingen bed å plante den i.
Kun grønn hage 
Ser vi er lovet noe fint vær i helgen.
Måtte det stemme!

Hva skal du finne på de kommende fridagene?

9 kommentarer:

  1. Livet rundt kjøkkenbordet er jo det aller beste:-) Jeg har absolutt ingen planer denne helgen - og det synes jeg er herlig! Håper på sol da... Og så blir det nok taco med gutta i kveld:-) Ha en super helg! Klem

    SvarSlett
  2. Kjøkkenet skal jo være husets hjerte, så dere har det er jo akkurat som det skal være ! Perleblomster er så vakre, du får skåne farmor neste gang det er snakk om planting av blomster ;D
    Kos deg i helgen, klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Så enig...skulle bare hatt ett større kjøkken ;-) Hlga kommer til å brukes mest i hagen og vaske utemøbler ;-) Krysser fingrene for at været holder seg! God helg!!!

    SvarSlett
  4. Så deilig med alenetid på fine kjøkkenet :)
    Nydelige biler i dag.

    Fin fredag til deg og dine!
    Her skal jeg legge siste finpuss på kurset jeg skal holde i morgen *skrekkblandet fryd*

    Klemklem

    SvarSlett
  5. Så herlige bilder, Kristina! Det siste var kjempe tøft :) Eg har heller ikkje planta ut perleblomane, og det er KUN latskap ;)

    For helga har eg kun planar om å KOSA meg max! Har hatt tre dagar i ny jobb og stortrives, det er så kjekt så eg smiler nesten rundt. I morgon skal mannen ut, så då skal eg breia meg i sofaen og sjå på nåke jentete tenker eg ;)

    God helg, Kristina

    Klem Eli

    SvarSlett
  6. perleblomster er bare så fine:)
    men det er nok sant, de trives nok best ute, og holder lengre:)

    Jeg ahr desverre et alt for lite kjøkken... Drømmen er et stort kjøkken, for jeg trives utrolig godt på kjøkken og synes det er så koselig med spiseplass og sammenkomster på fine kjøkken:)
    en gang!
    klem ellemell

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg får ikke til å svare på "vanlig" måte. Skal du på Ulf-kamp i morgen, eller? Det skal jeg:-)

      Slett
  7. Fint vær?! Hvor da he, he.
    Innekos også her i dag -på kjøkkenet :)
    Ungene har funnet frem alt vi har av puter, tepper, dukker og bamser og leker som bare det!

    Kjekt du kommer på treffet :)
    Still med bil du, så kan de som liker å bake gjøre det...
    Blir mer enn nok skal du se ;)
    Jeg skal heller ikke bake!

    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Elsker perleblomst og elsker Tine K falsettglassene!
    Skjønner godt at du koser deg på kjøkkenet ditt du :)

    Ha en finfin lørdag,
    Signe

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥