søndag 9. september 2012

Bolia ♥

Noen ganger er det rart hvor heldig man er


I sommer kjøpte vi oss hytte på Sørlandet.
Jeg så med en gang mitt snitt til å bli kvitt den brune sofaen
vi hadde hjemme.
Og tror du ikke samme uke så reklameres det for 50%
Scandinavia sofaen fra Bolia


Løp og kjøp
ble det
Og nå er den her

 Jeg var nære ved å kjøpe hakke mørkere.
Men takket være Instagram,
så fikk jeg tips fra
om at det gikk helt fin med små barn og den lyse

Hele stuen har fått en ansiktsløftning pga av sofabytte.
Kanskje det var det som skulle til for å få blogglysten tilbake.......

20 kommentarer:

  1. Se der ja ;)
    Der er den på plass...
    Tror du kommer til å forbli fornøyd med den!
    Utrolig fint i stua de nå ja. Grått er så lett å kombinere også :)
    Herlig med høst ute og sofa-kos inne fremover...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny flott sofa! Den var bare nydelig <3 ønskermeg!!!!

    SvarSlett
  3. Kjempefin sofa. Likte fargen supergodt :) Har en veldig lik en fra Boconcept i beige/brun og kan bekrefte at det går HELT FINT med lys farge og små barn. Ihvertfall denne type stoff.

    NYT deilige høstkvelder i fine sofaen!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett
  4. Lekker sofa, lys grå er det finest jeg vet på sofa - ihvertfall akkurat nå;)
    Håper bloggelysten din kommer tilbake,
    savner de herlige innleggene dine:)

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  5. Wow ! rett og slett bare lekkert! så heldig - beste som finnes er å finne noe man ønsker seg på halv pris !! - den var utrolig fin, flott farge!
    Jeg liker bloggen din veldig godt og la meg til som følger hos deg.
    Her vil jeg se mer !
    Flotte bilder tar du også !
    god helg !

    SvarSlett
  6. Så fint du har det! har den samme sofaen og det går absolutt helt strålende med den fargen og små barn;) Vår største er to år, og ikke en eneste flekk syns i sofaen! den er veldig grei å tørke over:=)

    God søndag til deg!

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Så flott hos deg med ny lekker og lys sofa!!
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny uke.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Veldig fin sofa dere har fått dere :) har hatt lyst på denne en stund selv, men da i hjørnesofa eller med sjeselong.
    Takk for koselig kommentar inne hos meg, og fortsatt god søndag!
    klem Mari

    SvarSlett
  9. Hei min søte,
    tenk at jeg måtte skade meg for å ha tid til å besøke bloggiser igjen *ler* (tråkket over noe grasalt i skogen og har nå en ankel på str med en appelsin, så nå er jeg bevegelseshemmet)

    Syns det er såå gøy at du skal på Førjulskos på Moi :) HURRA!
    Jeg gleder meg masse, følg med på FB siden eller bloggen min for mer info :) Jeg sender selvfølgelig mailer underveis også.

    Herlig søndagskveld og nydelig start på uken til deg, kjære!
    -Maiaklem

    SvarSlett
  10. Gratulerer med ny sofa. Morro med noe nytt :) Takk for fin kommentar på bloggen min :D

    SvarSlett
  11. Hei!

    Så utrolig flott sofa! Og et vakkert hjem :)
    Tusen takk for den hyggelige kommentaren hos meg... jeg blir like overrasket hver gang noen liker bloggen min... og så sånne flinkiser som deg da :)
    Følger deg videre!! Ha ei ny fin kommende uke!

    SvarSlett
  12. Lekker den var!!
    Og så kjekt med 50%:))
    Ja, nå håper vi bloggelysten kommer, hihi:)

    SvarSlett
  13. Å så heldig, fiiine sofaen :) Me har brun sofa, to stk... face to face... med to stolar som høyrer til, og ingen hytta å flytta dei til. Boohooo! Jaja, eg er vel egentlig ikkje så veldig misfornøyde med dei når alt kjem til alt. Dei er gode å sitta i, gode å sova middag i og dei ser i grunn ikkje så værst ut, synest eg. Men for all del, om nokon vil hiva ein ny sofa etter meg så skal eg ikkje vera vanskelig og vrang :-)

    Håper å sjå deg på fredag da, på kyyyrs :-)

    Klem Eli

    SvarSlett
  14. Kjempe fin,må si du var sikkelig heldig med den ☺
    Fin fin ny uke til deg ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  15. Altså; jeg må bare fortelle at jeg drømte at du og jeg var ett eller annet sted og dansa til Beyoncés "Single ladies" - og at jeg var misunnelig på deg fordi du dansa så mye bedre enn meg! :)

    SvarSlett
  16. Måtte jo bare inn å se hos deg også da :)
    Mye fint, nydelig sofa! Vi vurderer å bytte ut vår her hjemme å. Bolia har mye fint :)
    Ha en fin dag!
    Silje

    SvarSlett
  17. Hei! så fin sofa - grattis!:) takk for kommentaren inne hos meg - er og veldig glad i cottage cheese å syltetøy på;) Å du - håper du snart viser litt fra hytta! Den så fiiin ut:))
    klem:)

    SvarSlett
  18. Takk for fin kommentar inne hos meg.
    Bolia sofaer er kjempefine, fant faktisk min også på halvpris. Kupp! ;)

    SvarSlett
  19. Ååå den var fin :) Gratulerer.. Er putene faste eller løse?
    Elsker fargen altså:) Helt nydelig var den.

    SvarSlett
  20. Bildene ser seriøst ut som de er tatt fra et interiørmagasin! Lekkert!!!

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥